Hjælp til lodning af D-SUB 15 pins HD stik?

Hejsa gruppe

Er der nogle der kan henvise mig til en ekspert i lodning D-SUB stik i århus eller omegn?

Jeg har fået en skærm fra en forsikringssag, hvor en tyveknægt var løbet med PCer og klippet kablet til skærmen over, så skærm, printer, scanner stod tilbage med afklippede kabler. Scanner og printer var nem nok, men skærmen var desværre strax værrer.

Enten skal der et nyt D-SUB stik på den afklippede ende, ellers skal der loddes et helt kabel på inde i skærmen, hvad er nemmest og hvem kan hjælpe?

På forhånd mange tak Peter

Reply to
Peter Tønnesen

"Peter Tønnesen" skriver:

Alle og enhver kan pålodde Dsub15

Hvilken skærm ?

Det letteste er, hvis man har en anden skærm af samme type, så kan man ohme sog frem til forbindelsen, ellers skal man til at gætte/regne, det er ikke altid lige nemt, men det kan lykkedes (se min hjemmeside).

det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

århus

Jow, det tror jeg gerne, problemet ligger i hvor de sørens ledninger skal sidde ;-)

med

skærmen

Compaq et eller andet., kan finde det specifikke modelnummer?

hjælpe?

Ja, det ville nok være nemmest...

Hvad skal du have for at give det et forsøg ;-)

Tak for hjælpen

VH Peter

Reply to
Peter Tønnesen