Hjælp til lodning af D-SUB 15 pins HD stik?

Hejsa gruppe

Er der nogle der kan henvise mig til en ekspert i lodning D-SUB stik i århus
eller omegn?

Jeg har fået en skærm fra en forsikringssag, hvor en tyveknægt var løbet med
PCer og klippet kablet til skærmen over, så skærm, printer, scanner stod
tilbage med afklippede kabler. Scanner og printer var nem nok, men skærmen
var desværre strax værrer.

Enten skal der et nyt D-SUB stik på den afklippede ende, ellers skal der
loddes et helt kabel på inde i skærmen, hvad er nemmest og hvem kan hjælpe?

På forhånd mange tak
Peter

Re: =?iso-8859-1?Q?Hj=E6lp?= til lodning af D-SUB 15 pins HD stik?

Alle og enhver kan pålodde Dsub15

Hvilken skærm ?

Det letteste er, hvis man har en anden skærm af samme type, så kan man
ohme sog frem til forbindelsen, ellers skal man til at gætte/regne, det
er ikke altid lige nemt, men det kan lykkedes (se min hjemmeside).

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Hjælp til lodning af D-SUB 15 pins HD stik?

århus

Jow, det tror jeg gerne, problemet ligger i hvor de sørens ledninger skal
sidde ;-)

med
skærmen

Compaq et eller andet., kan finde det specifikke modelnummer?

hjælpe?

Ja, det ville nok være nemmest...

Hvad skal du have for at give det et forsøg ;-)

Tak for hjælpen

VH
Peter

Re: =?iso-8859-1?Q?Hj=E6lp?= til lodning af D-SUB 15 pins HD stik?

Ja, det er ikke så svært igen

Det kunne msåek hjælpe.

det er Modelbane Europas hjemmeside