Hjælp til LCD-grafikkort :-(

Hej!

Er der nogen af jer gutter herinde der kender til et Ultraview 650 grafikkort ?

Jeg har sådan to styks som ses her:

Jeg mangler info om opsætning til forskellige paneler, og indstilling af jumperne. er der nogen der kender det, eller ved hvor det er blevet solgt ? Danbit ?

Jeg har fået fat i de to hos AA Nielsens eftf. for snart 5-6 år siden, så det er en gammel sag. det er tydeligvis både VGA og LCD på det. Ole i bikssen kender intet til det. det er kommet sammen med nogle andre blandede sager.

Giv lyd hvis du kan hjælpe mig.

// Per Jensen.

Reply to
Per Jensen