Hjælp til lcd display

Jeg har et display siddende i min computer som viser temperaturen, men da
følerne var i stykker da jeg fik det sendte jeg stikket og følerne retur til
forhandleren, men de gider åbenbart ikke at sende det retur til mig igen.

Så nu vil jeg selv lave et nyt stik med forsyning og følerer igen, men det
store problem er bare hvor skal forsyningen sidde.

Bag på displayet står der Young Year , model  YE-6818A rev:1.4
94v0 E162886.

Displayet sidder i en NZXT Lexan classic kabinet.

Håber at der er nogen der kan hjælpe.

Re: Hjælp til lcd display

Som denne?:
http://www.nzxt.com/products/lexa/ pic nr 8

Det er lidt svært at sige, model numerne siger ikke mig noget.
Manualen siger heller ikke meget andet end at det er et 4 pin molex stik.
Vi skal nok bruge mere info. F.eks. sensor type og kredsløbsdiagram

Mikkel

Site Timeline