Hjælp til IR modtager til PC (RS232 port)

Hej NG!

Jeg sidder og har brug for lidt hjælp til at lave en IR modtager til min
RS232 port.

Har kikket på Brincks br924 men efter at ha' været der inde har jeg fået at
vide at de ikke fører den mere, er der nogen her der har et diagram til
noget tilsvarende????

Claus

Re: Hjælp til IR modtager til PC ( RS232 port)

Hej Claus,

Hva' med sådan en her: http://www.lirc.org/receivers.html
Der er windowssoftware på http://www.lirc.org til linux og på
http://winlirc.sourceforge.net/ til windows.

Jeg har selv lavet et par stykker og de virker da ganske udemærket.
Håber den kan bruges.

Jonas Jalling