hjælp til flashning af PLCC kreds

Jeg har et motherboard liggende, hvor jeg mistænker biosen for at være
fejlflashet. Har prøvet alle de tricks der er beskrevet i manualen, med
at lave en nød flashning, men virker ikke.

Jeg søger derfor en der ligger inde med en kortlæser der kan tage PLCC
(nærmere betegnet en Bright BM29F040, som er en 4M chip), og som er
interesseret i at hjælpe, evt boende i området omkring lolland/falster,
for at lette transport, betaling mm.

mvh Troels Hansen

Re: hjælp til flashning af PLCC kreds

Hvilken bundkort sidder den i?
--
Henrik

Re: hjælp til flashning af PLCC kreds

Et supermicro 370DL3

Re: hjælp til flashning af PLCC kreds

Jeg kan godt programmere din chip, mail hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen
Henrik Villadsen

Site Timeline