hjælp til en lille switch......

Jeg har brug for at kunne switche mellem 2 lydkilder (guitar) uden noget
klik, pop og den slags ting jeg har en idé om jeg kan bruge cmos el. Er der
nogen der kan hjælpe mig evt. ligger inde med en simpel opstilling på sådan
en ting.

.../jesper

Re: hjælp til en lille switch......

der

Er det ikke en " True Bypass" du skal bruge ?
altså en box der skifter mellem to effekt boxe ?
man behøves ikke at bruge Cmos eller anden fancy
elektronik for at undgå pops og klik

her på tysk ( håber det går )
http://diy.musikding.de/berichte/eff/abumsch/bilder/abschalter.gif
http://diy.musikding.de/berichte/eff/abumsch/abumsch1.html
http://diy.musikding.de/berichte/eff/loopein/loopein1.html
her hele siden
http://diy.musikding.de/eff/effhome.html

div om effekter og switche
http://www.generalguitargadgets.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

--
                    Venlig Hilsen
            Michael Meidahl Jensen

Re: hjælp til en lille switch......

er det ikke sådan en her
http://diy.musikding.de/berichte/eff/loopzwei/bilder/doppelloop.gif
den var også på siden jeg linkede til :)
den er selfølig simpel ,men ganske udemærket

selv lave...

tja .......
http://www.bossarea.com/loadpage.asp?file=boxes/ls2.xml
den har en del loops 6 stk ,men hvad der eller er i ved jeg ikke (kan ikke
finde et diagram)
måske noget Noise reduction eller noget i den dur
men teoretrisk skulle du kunne bruge mit første link
til de.musikding

det virkelige problem ligger nok i at få fat i denne her
http://www.tubes.it/3PDT_Switches_eng.htm
uden at det bliver alt for dyrt

her er et pat fod kontakter der muligvis kunne bruges uden at koste spidsen
af en jetjager
http://www.billigcamping.dk/shop/default.asp?ProductID45%5
http://www.discoworld.dk/shop/product_info.php?products_id11%97

--