Hjælp til elektronisk støj opgave

Jeg sidder med et lille problem, er igang med at forstærker med lav støj,
dette problem er løst men så står der i opgaven at jeg skal:
The amplifier must be able to perform up to the specifications when
subjected to an external field of 1.8 V/m (10 MHz - 300 MHz). The field must
be amplitude modulated 80% with a tone of 1 kHz.
Nogle der kan fortælle mig hvilket apparat jeg skal bruge nogle der kan
hjælpe mig.

Mvh
Nikolaj Vestergaard

Re: Hjælp til elektronisk støj opgave

Hvad er dit eget forslag indtil videre?

--
Steen Suder
Re: Hjælp til elektronisk støj opgave

Mvh
Nikolaj Vestergaard

Re: Hjælp til elektronisk støj opgave

Og med den vil du gøre hvad? Hvorfor?

<KLIP>

--
Steen Suder
Re: Hjælp til elektronisk støj opgave
must

Du skal bruge en signalgenerator der kan AM. moduleres og et PA trin og en
antenne + et skærmet rum "for ikke at forstyrre andre" og naturligvis et
feltstyrkemeter.

Du kan prøve at kontakte Jens emc. http://www.jens-emc.dk/ han har det
udstyr og viden der skal til for at lave en test.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Hvis at tråden er levende.

Til det her skal du have en del udstyr. Vi har lige fået nyt udstyr til det
her. Kun 1,8 V/m og op til 300 MHz. Det var ikke meget. Normalen er 10, 12
eller 15 V/m og op til 1 eller 2,5 GHz.

Vores nyindkøbte udstyr kostede den nette sum af 480.000 kr. En G-celle er
fa...... dyr. Vores er udvendig på størrelse af en WV Lupo og det homogene
felt er kun 10x10x10 cm.

Benny

Site Timeline