hjælp til diagram

Hej Elektronikere,

Jeg har brug for lidt hjælp.
ved at kombinere følgende to ide'er vil jeg gerne have en 3db dæmpning
af en helt alm dynamisk microfon SM85 via an momentan fodpedal.

http://www.premierguitar.com/Magazine/Issue/2008/Dec/Make_a_Mic_Muter.aspx

http://www.uneeda-audio.com/pads /

Men jeg har brug for lidt hjælp med at beregne det Balancerede U pad
og til at finde ud af Hvor H11F1M skal "gribe ind" i signalet.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: hjælp til diagram

3 dB er ikke meget, det er kun lige hørbart.

Den fine løsning er at have 3 "kontakter", hvor de to kortslutter
seriemodstandene og den sidste, der styres i modfase sidder i serie med
parallelmodstanden.

Den lette løsning er at sætte en variabel modstand i serie med "kontakten"
fra det øverste diagram, og justere til en passende dæmpning.

Leif

Site Timeline