hjælp til densen b-300 forstærker

hej grp..

sidder med en densen b-300 forstærker som er temmelig hårdt kvæstet i begge
kanaler, problemet er at den er bygget op helt og aldeles i smd pånær
udgangene, og nogle af smd transistorerne et kortsluttet  jeg kan ikke lige
umiddelbart finde ud af hvilken type transistor det er ud fra koderne på
dem, der er "kun" 2 typer den ene er mærket IE som skulle være en mpsa-43
eller bc847 ifølge the codebook den anden der er mærket GE  får jeg til at
skulle være en bfr34a?? og her er det så jeg undres, da det jo gerne skulle
være komplimentære par, så håber på at der er en herude der enten har et
diagram eller kan hjælpe på en eller anden måde hvad det er for transistore
der er tale om.

med venlig hilsen
lau

Re: hjælp til densen b-300 forstærker
 - Nu er j oså lige precis Densen et dansk firma med en fornuftig holdning
til kvalitet og service, så man ku jå prøve på deres hjemmesides
kontakt-formular, at spørge pænt om man ku købe et diagram eller noget
hjælp?? - Hvem ved, det kan være en "ombytter-indmad" ikke er så dyr..?

Lars / Viborg

Re: hjælp til densen b-300 forstærker
ja selvfølgelig:-) tak for svar..

mvh