Hjælp til Codevision AVR søges

Hej,

Jeg har købt CV AVR til at compilere en bootloader til en AVR m128

Når jeg compiler "min" bootloader (fra easytoweb.net) så får jeg fejlen:
Error: <path>\AVR-Bootloader\source\bootloader.c(345): 'bl_chaincipherblock'
has already been declared in the current scope

Når jeg kigger længere opp i bootloader.c er der ikke deklareret nogen
chaincipherblock.

Codevision er  2.03.3, tidligere havde jeg en 1.24.9 og det er også den der
er nævnt i "manualen" til bootloader og der kunne jeg uden problemer
kopilere den.
Jeg skal have lavet en ny bootloader da jeg har skiftet frekvens på mit
print.

Håber der er en der har tid/lyst til at hjælpe, vil også gerne betale for
det.

Mvh
Anders - dk_akj--Snabela--Hotmail.com

Site Timeline