Hjælp til beregning

Hej herinde
er der ingen der kan give mig lidt hjælp
Jeg er i gang med at ombygge min bil lidt, og har derfor købt en ny
viskerram med 6 faste modstande, men den kan ikke snakke med min computer i
bilen.
Det kan selvføgelig lade sig gøre at skifte computer, men det er ikke
billigt, så nu
har jeg købt og samlet en viske robot fra Brink.
Den se ud som dette :
http://www.sitecenter.dk/skatka/scrapbog/view.nhtml?profile=scrapbog&UID10%008

Dette er som det komme til at se ud
http://www.sitecenter.dk/skatka/scrapbog/view.nhtml?profile=scrapbog&UID10%009

Det jeg er kommet frem til er at R1 skal væk, men hvad ellers skal der
ænders?

 R2 - 7 er de nye modstande der skal styre viskeren og de kan ikke ænders.

 Tiden mellem viskeslag skal gerne være fra 2 til 20 sec.

 Er der en der kan give mig en ide til hvad jeg skal gøre.

 Venlig hilsen

 Morten

Re: Hjælp til beregning

Sæt viskerarmens modstande i på R1 pladsen.
Skift P2 til en 4K7
Skift P1 ud til 4K7
Skift C1 ud til 470uF (Giver knap 25 sekunder)

--
  Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
  Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav