Hjælp til at lave en optokobler

Jeg syntes ikke jeg har kunne finde noget der er færdigsamlet der modsvarer
nedenstående, derfor prøver jeg lige at søge hjælp her :-)

Jeg har hverken komponenter eller loddekolbe og har brug for sådan en dims:
http://phk.freebsd.dk/Eldims /

Poul-Henning nævner at hans tæller kun lyser med inferrød, men min derimod
lyser med klare gule blink.
Tællerpulserne skal ind i denne dims:
http://www.digitale-elektronik.de/shopsystem/product_info.php?products_id34%7&language=en

Og den har optoisolerede tællerindgange,  og jeg har 24 Volt DC til
rådighed.

Den skal blot monteres med "kinesersnot" eller gaffatape

Jeg betaler selvfølgelig for hjælpen.

Mvh
Allan

Re: Hjælp til at lave en optokobler

http://www.digitale-elektronik.de/shopsystem/product_info.php?products_id34%7&language=en
Jeg er ikke sikker på jeg kan hjælpe dig på anden måde end at opfordre dig
til at skrive hvor i landet det er.
Så vil succesraten blive meget større.

--
MVH.
Finni

Re: Hjælp til at lave en optokobler
Sorry - Ja Næstved eller Kbh, men den er ikke større end den kan ligge i en
konvolut - Så hele landet har interesse.

Mvh
Allan

Re: Hjælp til at lave en optokobler

http://www.digitale-elektronik.de/shopsystem/product_info.php?products_id34%7&language=en

Hvis det bare er for at følge dit forbrug time for time er det da meget
nemmere at gå på nettet og aflæse forbruget:-)

Steen.

Re: Hjælp til at lave en optokobler
Ja det ville da være dejligt hvis jeg kunne det, men det er ikke alle der
kan det endnu.

Mvh
Allan

Re: Hjælp til at lave en optokobler
Hej.

Jeg kan da godt lodde sådan en sammen for dig hvis du skal bruge sådan en..
det er der da ikke mange udfordringer i..

mail mig. brian(at)w-net.dk

Mvh Brian

http://www.digitale-elektronik.de/shopsystem/product_info.php?products_id34%7&language=en

Re: Hjælp til at lave en optokobler