Hjælp til at finde kompatibelt komponent

Hej igen

Jeg skrev forleden et indlæg om en chip fra et gamepad.
CP5733AM var navnet på denne.

Jeg har "kortlagt" chippen så godt jeg kunne ud fra printet hvor det kom
fra.
Billede kan ses i dk.binaer i indlægget 'CP5733AM'

Jeg har valgt at give en del af benene bogstaver:

U: Up
D: Down
L. Left
R: Right
X: Knappen X
Y: Knappen Y
A: Knappen A
B: Knappen B
Bl: Front knap Left
Br: Front knap Right

Findes der en chip der kan tilsluttes USB med nogenlunde samme præferencer?
Jeg ville egentligt gerne have muligheden for at kunne skrive til chippen
gennem USB porten, det er mere for at kunne give den et navn til Windows
XP.. Den chip jeg har nu genkendes jo som et produkt fra Logitech.

Mvh
Benjamin

Site Timeline