Hjælp til at finde kappe til powerk nap

Hej.

Jeg har en gammel Radiometer MM-2 RLC-bro.

Den fungerer perfekt, men mangler en hætte på powerknappen for at se
perfekt ud.

Et par billeder af knappen tændt og slukket:

http://zapro.dk/public/misc/power1.JPG
http://zapro.dk/public/misc/power2.JPG

Skulle der være nogen der ligger inde med en kappe der passer til den
type knap, eller en helt ny knap med kappe, så giv endelig lyd.

// Per.

Re: Hjælp til at finde kappe til powerknap
Jeg har selv et lign meter og kan meddele at knappen er Rød!
Kan desværre ej hjælpe med en løs knap.

MVH Lars Arup

Re: Hjælp til at finde kappe til powerknap

http://www.radiomuseum.org/r/radiometer_rcl_meter_mm2amm_2.html

Er knappen magen til powerknappen på en RT11 B&0 skillevario ?

mvh
JBH

Re: Hjælp til at finde kappe til po werknap

Skal jeg ikke kunne svare på, men tak for info, om at den er rød, det
kunne jo lette jagten en del.

Ellers må jeg jo igang med at lime 5 stykker rød plexi sammen og lave en
erstatning :-O

// Per.

Re: Hjælp til at finde kappe til powerknap
Eller tage en lille klods plexi og fræser den til efter behov.

rk

Re: Hjælp til at finde kappe til powerknap
Hejsa,

Udfra billederne synes det at ligne noget fra EAO; De er jo kendt for
modulopbyggede afbrydere.

/Claus

Re: Hjælp til at finde kappe til powerknap
Hej Claus

Eftersom instrumentet er lavet hos Radiometer,
ja så er det nok nærmere MEC.

Re: Hjælp til at finde kappe til powerkna p

Jeg skildte instrumentet ad idag, da jeg lige måtte lave syningerne på
læder-bærehåndtaget, så det tog lige en halv times tid med nål og tråd
at lappe det sammen igen med kinatråd.

Anyway, knappen er ikke en MEC, men en Rafi.

Den har en sort og hvid krop, og der står dette på den:

Rafi
2   6
1 P 5
4   8

  _2_
  250

Den har 8 ben i bunden, og tallene står ud for benene.

// Per.

Site Timeline