Hjælp til at finde Burr Brown OP-Amps

Hej alle.

Jeg er netop blevet den lykkelige ejer af 2 Alesis 3630 Compressorer.

Disse skal modificeres, men jeg har lidt problemer med at skaffe de
komponenter der skal til, da de åbenbart er udgåede af produktion.

Det jeg mangler er følgende

6 stk Burr Brown OPA4132PA quad chips

4 stk THAT 2180 VCA'er

4 stk THAT 2252'

+ sokler til dem

HVEM ved hvor disse stadig ligger på lager..eller er der nogen her der evt.
har disse til salg?

--
Bo Andresen MIBS
Producer

Hej,

OPA4132PA er udgået.

THAT kredsene kan du nok kun få hos http://www.profusionplc.com /

... men jeg vil nok bare råde dig til at spare dine penge - jeg tror ikke du
er i stand til at høre forskel alligevel.

Læs nedenstående....(kan være du skal registreres først)

http://www.recording.org/cgi-local/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic ;f=6;t00%0857

/Preben Friis

Re: Hjælp til at finde Burr Brown OP-Amps
Ok Preben.
Tak for det

Jeg er registretet hos recording org.

Det du påstår i dit eget indlæg er, at der ikke e r grund til at Modificere
compressoren, blot man disblaer gaten?

--
Bo Andresen MIBS
Producer
Re: Hjælp til at finde Burr Brown OP-Amps

Modificere

Ja, det er min konklussion indtil videre. Det er ikke fordi at den hverken
støjer, forvrænger eller mangler båndbredde, så jeg kan ikke se fidusen i,
at skifte de kredse.

/Preben Friis

Site Timeline