Hjælp til at bygge en Oxygenanalyser

Hej med jer..

Er der nogen på denne gruppe der vil hjælpe mig med at bygge noget i
stil med denne her: http://www.dcordes.freeuk.com/analyser.htm
(jeg har dog et par ideer til forbedringer  :-) )

Og i givet fald, til hvilken pris ??...

Kontakt mig gerne på mail : per snipped-for-privacy@air365.dk

Re: Hjælp til at bygge en Oxygenanalyser
Hej Per

Hvad er det egentlig du skal have hjælp til den side giver jo en
særdeles udførlig vejledning.

Mvh Max

Re: Hjælp til at bygge en Oxygenanalyser

Jeg ville gerne have kontakt til en der kan bygge den for mig, og hvis
den bliver en succes, starte en mindre produktion af dem.....

Men jeg havde dog nogle ideer til forbedringer.

Mvh Per

Re: Hjælp til at bygge en Oxygenanalyser
Hej Per

Ok, så er jeg ikke den rette.