hjælp til at brænde en PIC18F1320 omkring postnr 9440

hej jeg skal have lavet 3 stk PIC18F1320

nogen der kan hjælpe ?

mvh, jesper

Re: hjælp til at brænde en PIC18F13 20 omkring postnr 9440

Hvilen pakning er det i ?
Ja, jeg kan programmere dem, men har kun sokkel til DIL typer. Alle
andre programmerer jeg efter at de et monteret på printet.

Posten kan vel flytte komponenterne for os, send en mail.

Bo //

Re: hjælp til at brænde en PIC18F13 20 omkring postnr 9440

Mange tak for tilbudet - jeg prøve lige peter a for at se om han er
indenfor gå-afstand.

mvh, jesper

Re: hjælp til at brænde en PIC18F1320 omkring postnr 9440

Jeg kan godt programmere dem for dig.

Hvilket hus er de i?

Peter

Re: hjælp til at brænde en PIC18F13 20 omkring postnr 9440
DIL 18

hvor befinder du dig ?

emailen virker blot fjern fjern

mvh, jesper