Hjælp til at brænde en PIC?

Hej gruppe.

Sidder her med en HEX fil og en PIC16F628
som min gamle brænder ikke kan håndtere.
Er der een der kan brænde den for mig.?
Bor i Skanderborg området men ellers er der jo postvæsenet.
--
MVH.
Finni

Re: Hjælp til at brænde en PIC?

Hvis ingen andre melder sig, så  er der muligheder her i Fredericia.

Mvh Ebbe

Re: Hjælp til at brænde en PIC?

Jeg kan, men der er jo lidt langt til Lemmimg 8632

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen

Jeg bor i Hovedgård, og kan brænde "alt"

Hvilket hus ?
Eller osse in-circuit,

Giv et ring 7669 5 5 5 5 og jeg svarer både i arbejdstid og fritid,
samme nummer, helst før 23 om aftningen,