Hjælp til anskafning af diagram

Hej NG,

Jeg ville gerne have fingrene i et diagram til en Rotel RA-01
forstærker. Radioactiv, der har agenturet, vil dog ikke sælge mig et, da
jeg ikke er et værksted.

Er der nogen der har et sådan diagram liggende, eller har mulighed for
at bestille det for mig, på min regning selvfølgelig?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

På forhånd tak,

Mvh
Martin Petersen

Re: Hjælp til anskafning af diagram
Hej!

Hvad fejler den?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hjælp til anskafning af diagram

Den fejler heldigvis ikke en pind, men jeg vil meget gerne have
diagrammet. Jeg er ved at undersøge hvordan den er skruet sammen, og det
er altså nemmere med et diagram, end at skulle følge printbanerne rundt.

Mvh
Martin

Re: Hjælp til anskafning af diagram
Hej!

Ok, så gavner en diagnosticering ikke så meget ;-)

Prøv evt. at kontakte Audio Nord Distribution og hør dem om de har et diagram.
Det er HIFI Klubbens værksted og jeg har tidl. bestilt diagrammer over
NAD-forstærkere til 50,- +porto :) Som privatperson endda...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline