Hjælp til alternativ komponent

Jeg sidder og prF8%ver pE5% at reparere et print med et par defekte
transistorer. (TO220)
De hedder henholdsvis B676 og B727
Efter sF8%gning har jeg fundet ud af at den ene er en 2SB676 og kan er
stattes med en TIP127
Men den anden kan jeg ikke rigtig finde en erstatning for. SF8%ger jeg
pE5% 2SB727 kommer der ogsE5% nogle resultater frem, men ingen
alternativer, pE5% en komponent, der kan kF8%bes. Er der nogen der kan
hjE6%lpe?
PFT. Carsten

Re: Hjælp til alternativ komponent

Eller BD650 i følge min bog

BDX34D

Re: Hjælp til alternativ komponent

Jeg sidder og prøver på at reparere et print med et par defekte
transistorer. (TO220)
De hedder henholdsvis B676 og B727
Efter søgning har jeg fundet ud af at den ene er en 2SB676 og kan er
stattes med en TIP127
Men den anden kan jeg ikke rigtig finde en erstatning for. Søger jeg
på 2SB727 kommer der også nogle resultater frem, men ingen
alternativer, på en komponent, der kan købes. Er der nogen der kan
hjælpe?
PFT. Carsten

Ifølge. min ECA databog, kan den erstattes af BD266C og BD652.

BD652 kan du f.eks købe her
http://el-supply.dk/?Gid=&VNr30%BD652

C. Nielsen

Re: Hjælp til alternativ komponent

Tak til jer alle for hurtig respons...
Jeg kan fE5% fat pE5% en BD652, sE5% det prF8%ver jeg.
TIP127 har jeg en stak af i forvejen, sE5% alle tiders hjE6%lp i gav mig
der...

Carsten

Re: Hjælp til alternativ komponent
On Thu, 30 Sep 2010 08:16:14 -0700 (PDT), CarstenGP

Den her ?
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/271671/SAVANTIC/2SB727K.html

/Hans

Site Timeline