Hjælp til aflæsning af Lytter.

Hejsan.

  En sjE6%lden gang, men nu er jeg sgi lidt i knibe. Jeg har 3 (indtil
videre) forskellige lytter. Men kan simpelthen ikke greje deres
vE6%rdier. De er ens mE6%rket med :

  M39003
  56289 +

  Og forskelligt med :

  2368-J
  2356-J
  2254-J

  Hva dullen er deres vE6%rdier, De sad i noget gammelt Christian
Rovsing udstyr.

  Det er lytter bE5%de men minus ring, pluser og plus afmE6%rkning pE5%
PCB silketrykket.

Mvh og pft
  Klavs.

Re: Hjælp til aflæsning af Lytter.

Du kunne hjælpe ved også at oplyse om fysiske mål.

Og andet der kan hjælpe:  Om de er aksiale.?  Farve.?  - Osv. osv.

Mvh. Jørgen

Re: Hjælp til aflæsning af Lytter.

-billeder?

Bo //

Re: Hjælp til aflæsning af Lytter.

 > M39003

CSR Solid Tantalum

  >Og forskelligt med :

CAP TANT AXL 4.7UF 50V 10%

  >2356-J

  >2254-J

Det er Tantal kondensatore
med militær specs (hvor det ligner rovsing :) ) , jeg leder lige lidt efter
kode tabel til værdier

læs lidt om det her
http://forum.allaboutcircuits.com/newsgroups/viewtopic.php?t24%004

--
                    Venlig Hilsen
            Michael Meidahl Jensen
Re: Hjælp til aflæsning af Lytter.

 Det er Tantal kondensatore
efter

Sorry jeg kan ikke finde noget så
Join the army an get the code :)

--
                    Venlig Hilsen
            Michael Meidahl Jensen

-mitgæt, men derfor vil jeg gerne se billeder af dem, for at kunne
stille diagnosen helt klart.

Bo //

Re: Hjælp til aflæsning af Lytter.
DesvE6%rre ingen billeder.

De er axiale.

2254 er ca 3 mm bred og 8 mm lang i huset.
2368 er ca 5 mm bred og 12 mm lang i huset.

De er ikke farvede, det vil sige man ser aluhuset igennem plastiken med
trykket pE5%.

Det passer meget godt med militE6%r standarder, for de TTL kredse der er
brugt er SN54xxx serien som er TI's militE6%r serie.

Det er hvad jeg kan hitte, og desvE6%rre som sagt ingen billeder.

Site Timeline