Hjælp til ADC ads1112

Jeg har pt kun testet med min egen strømgenerator....

Ved ikke hvordan det opfører sig med flowmåleren!

Reply to
Mikkel

Resultat.....

Tror sq det virker.

Har lige lavet en lille opstilling, og det ser ud til at mit støj problem er væk.

Har pt. kun prøvet på en kanal, men så virker det vel også på resten.

Vil lige sove på denne succe og så arbejde videre med det i morgen.

Men tror Claus skal have en flaske rødvin...

Reply to
Mikkel