Hjælp søges til "samling" af kredsløb

Hej Gruppe

Jeg mangler en som kan hjælpe med at "samle" en interface til, at
kommunikere med en BMW. Jeg har diagrammet over interfacen. Er her nogen der
gider bruge en times tid på at hjælpe..?

Hilsen

Claus, Ålborg

Re: Hjælp søges til "samling" af kredsløb

der

Hej.

Er det til at lodde eller er det komponentplaceringen du er i tvivl om ?

mvh
JBH

Re: Hjælp søges til "samling" af kredsløb

Det er komponent placeringen, jeg ikke er så stiv i....

/CLaus

Re: Hjælp søges til "samling" af kredsløb

Jeg har set tegningen i dk.binaer. Det er der ikke noget svært i, ud over at
den nok ikke kan bygges på en time. Har du komponenterne ?  Hvad med print ?
Er det et veroboard (hulprint med parallelle baner eller øér)  ?

mvh
JBH

Re: Hjælp søges til "samling" af kredsløb

Jeg har ikke komponenterne (men kan godt skaffe dem..)
Hvor meget skal du have for at lave det?

Hilsen

Claus

Re: Hjælp søges til "samling" af kredsløb

der

Har du evt. mulighed for at poste diagrammet? (i dk.binaer) Ville da gerne
lige se det. Og kan jeg hjælpe, gør jeg naturligvis gerne dette.

Med venlig hilsen

Frank.

Re: Hjælp søges til "samling" af kredsløb

Hejsa

Så er der postet en tegning i DK.Binæer
Det er selve monteringen på et fumlebræt jeg mangler hjælp.

Hilsen

Claus

Re: Hjælp søges til "samling" af kredsløb

Noget specielt der driller, eller montering generelt på et fumlebrædt, du
har spørgsmål til?

Mvh. Frank.

Re: Hjælp søges til "samling" af kredsløb

Nej, det er sku nok det hele, jeg er lidt usikker på forbindelserne :-)

/Claus

Re: Hjælp søges til "samling" af kredsløb

Ok, bange for jeg er lidt for grøn i det her, til at turde rådgive andre i
et projekt at den størrelse - især når det skal sluttes til din bimmer :)

Mvh. Frank.

Site Timeline