Hjælp søges til mindre elektronik opgave

Hej ng.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille adapter, der kan gøre det muligt
at tilslutte et gammelt atari/commodore joystik til pc'en via. USB.
Jeg har til formålet fundet en guide på nettet
(http://www.vilminko.net/henri/projview.php?id19%&lang=en ) og købt et par af
de gamepads, der nævnes i guiden.

Men min kunnen indenfor elektronik er så begrænset, at jeg ikke kan udføre
operationen.

Så derfor søger jeg kontakt til en elektronik kyndig, som kan og vil udføre
opgaven.

Opgaven går ud på at lodde en IC fri, montere det på et lille veroboard og
lodde ledningerne fra joystikket på veroboardet, således at de er forbundet
med de tilsvarende pins på ic'en.

Målet er at lave veroboardet så lille, at det kan ligge inde i joysticket og
at erstatte det gamle dsub9 kabel med usb kablet fra gamepad'en.

Er der nogen der vil hjælpe?

Klaus.

Re: Hjælp søges til mindre elektronik opgave

af
udføre
forbundet
og

Hej Klaus

Det lyder spændende, hvor i landet bor du?

Mvh. Niels

Re: Hjælp søges til mindre elektronik opgave

Jeg bor i tilst v. århus

Re: Hjælp søges til mindre elektronik opgave

Hvis du er villig til at hjælpe mig kan vi fortsætte kontakten pr. mail.

Min adresse er klaus.klud<snabel-a>gmail.com

Re: Hjælp søges til mindre elektronik opgave

Mail er sendt.
--
Niels

Site Timeline