Hjælp søges mht. komponenter

Jeg er totalt nybegynder mht. elektronik, og er "desværre" kommet i den
situation, at jeg er *nødt* til at få bygget en bestemt dims, fordi at den
simpelt hen ikke kan købes færdiglavet nogle steder.

Jeg har blueprints på det hele, men designet er ca. 20 år gammelt, og de
komponeneter, der skal bruges, er højst sandsynlig forsvundet i handlen,
efterhånden som der er kommet nye og bedre versioner til.

Det, jeg har brug for af hjælp, er at finde ud af, hvilke komponenter jeg
skal have fat i (nok primært vha. RCE's online katalog), og så er det
sådan set det. Jeg har en komplet liste med beskrivelser og forklaringer
over de originale komponenter, som jeg kan sende til evt. interesserede.

Jeg kan desværre ikke tilbyde noget som helst som tak for hjælpen, andet
end fornøjelsen ved at hjælpe et medmenneske... :)

Mvh,
    Martin

Re: Hjælp søges mht. komponenter
Hej Martin

Tak er også rigeligt, send det til mig, så kikker jeg på det.
Fjern invalid fra min e-mailadresse