Hjælp søges ang. komponent

Hej Gruppe,

Jeg er bestemt _ikke_ velbevandret i elektronik og stumper, derfor et dumt
spørgsmål (håber i bærer over med mig)
Sagen er den at jeg har en 12 volts neon-rørs lampe som er gået i udu efter
2 ganges brug :( og fejlen er fundet,. i lampen sidder et lille kredsløb og
en spændings regulator ? (det tror jeg det er) som er mærket
D880
Y 5H
Huset (er magen til det type hus en 78XX spændings regulator sidder i) er
totalt flækket på denne og kølepladen direkte til at fjerne, så den er sq
nok død *G*
Jeg har efter ringeste evne gooooglet lidt rundt efter denne, men har intet
kunne finde :( omkring denne dims, så derfor spørger jeg her om nogle evt.
kender til ovenståene dims eller en erstatning for den. Lampen er på 8W
(12V) røret er mærket "Somalite F8 T5 /D" hvis det kan hjælpe noget som
helst.

På forhånd tak for hjælpen.

M.v.h.
Lars H.
"War is God's way of teaching  Americans geography"

Re: Hjælp søges ang. komponent

  Kunne det være denne?

http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/MOSPEC/2SD880.html

Re: Hjælp søges ang. komponent

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tjaa, det kan det vel *G*
 Jeg vil indlede jagten på en ovenståene dims, takker for hjælpen :)

/Lars
"War is God's way of teaching  Americans geography"

Site Timeline