Hjælp søges ang. CPU

Fik ved et sort uheld knkkket et ben på min P4 2,6 CPU, og skal nu have købt
en ny, men jeg aner ikke om det er en 800 eller you name it, alle
oplysninger er i PC'en.

Ville gerne være sikker på at få noget der passer i denne ALDI-PC der nu har
et lille år på bagen, men desværre har Medions salgskonsulent ikke ligefrem
satans travlt med at ringe mig op, og supportafdelingen er åbenbart ikke
interesseret i at give mig den fornødne oplysning så jeg kan handle
andetsteds.

Hvad i hulen gør man?

Mvh. Finn

begin 666 cry.gif
M1TE&.#EA#P`/`*$``````+V]O8RM_P#__R'_"TY%5%-#05!%,BXP`P$````A
M^00!```!`"P`````#P`/```"-XP-F<>1`N%B0,8JP,'X2I1%8J5UCV2FERH,
M;N0.*"2+]HDJHV.-LA:HV78#WE!2W'10#:6B40``(?D$`0```0`L``````\`
M#P```C:,#9G'D0+A8D#&*L#!^$J416*E=8]DII<*#:+@HO!+/[%RNJ4U?@[]
MTH" &<,`T4$U-CC&H ``(?D$`0```0`L``````\`#P```CB,#9G'D0+A8D#&
M*L#!^$J416*E=8]DII<J#(/8OEDEPV,W*Z-CC=!@J-DD0-XPTSBM#D6$0L,H
M```A^00!```!`"P`````#P`/```"-XP-F<>1`N%B0,8JP,'X2I1%8J5UCV2F
MERH,;32XJ"S"Z*ATF6.-K3;0U3Z@(7$CG#0<N<,@4 ``(?Z)5&AI<R!A;FEM
M871E9"!'248@9FEL92!W87,@8V]N<W1R=6-T960@=7-I;F<@56QE860@1TE&
M($%N:6UA=&]R(%1R:6%L(%9E<G-I;VXL('9I<VET('5S(&%T(&AT=' Z+R]W
M=W<N=6QE860N8V]M('1O(&9I;F0@;W5T(&UO<F4N`5534U!#350`(?\+4$E!
M3EE'248R+C!*0V]P>2!O9B!);6%G90%#;W!Y(&]F($EM86=E`4-O<'D@;V8@
H26UA9V4!0V]P>2!O9B!);6%G90%097)S;VYA;"!#;VUM96YT`0``.P``
`
end

Re: Hjælp søges ang. CPU

    Lære at skrive i den rigtige gruppe, samt at behærske sine indlæg... og
til sidst IKKE vedhæfte binære filer i andet end dertilhørende binære
grupper, da dit indlæg vil blive soteret fra på de fleste news servere, samt
clienter.

    FUT:dk.edb.hardware eller dk.edb.hardware.bundkort

    VH
    Lars Molnit

Re: Hjælp søges ang. CPU
og
samt

Hmm - det er vel et elektronikspørgsmå hvis vi snakker om at lodde et nyt
ben på?

/Anders

Re: Hjælp søges ang. CPU

Til gengæld er det vist at overdrive at oprette 3 tråde!
/A

Re: Hjælp søges ang. CPU
nyt

    Men det er ikke lode han spørg om, men hvilken CPU han kan bruge i
stedet.

    Samt at vedhæfte binære ting osv... jow jow, han har virkelig brugt alle
kunstens regler i at mange slet ikke ser hans indlæg osv.

    VH
    Lars Molnit

Re: Hjælp søges ang. CPU

Vedhæfte binære ting? Hvad snakker du om?
/Finn

Re: Hjælp søges ang. CPU

Filer... Du "må" kun poste filer i specielle binære grupper, f.eks.
dk.binaer
Og nu vi er igang så kan jeg gentage at det er den forkerte gruppe...

FUT: dk.edb.hardware

Brian

Re: Hjælp søges ang. CPU

Læg mærke til at du ikke kan se det indlæg Lars Molnit oprindeligt
svarer på.

Binære vedhæftninger er ikke tillad i tekst grupper og TDC sorterer dem
hårdt fra. Indlæg i tekstgrupper med binært vedhæng bliver kort og godt
slettet.

Hør nu lige her,
Jeg har bestemt ikke postet vedhæftede filer. Aner simpelthen ikke hvad i
snakker om (!)

Jeg har stillet et spørgsmål her i gruppen, i håb om at komme i kontakt med
en ekspert der evt. kunne vurdere om omtalte CPU kunne reddes. Dette er oven
i købet sket, så hvad er problemet?

Mvh. Finn

Re: Hør nu lige her,

Måske du har gjort det ubevidst, eksemplevis et V-card, en smiley (emoicons
i outlook), evt fordi du hsendt det som html og ikke som ren tekst.

Faktum er at TDC's servere har sorteret dit indlæg ud, formodenligt fordi
der er et eller andet "snavs" ved det, noget som Lars Molnit har kunnet se
via Sunsiteserveren.

Klaus

Re: Hør nu lige her,

Mystisk, har ikke tidligere været ude for den type problemer, men fred være
med det. Har ligesom alvorligere problemer at bakse med pt.
Mvh. Finn

Re: Hør nu lige her,

Du har vedhæftet en fil der hedder cry.gif og er på 613 bytes i dit første
indlæg.

Re: Hør nu lige her,

Aha, det kan jo tyde på at systemet har reageret på en grædende smiley..,
bare lidt sært at jeg ikke har oplevet det i de nyhedsgrupper jeg plejer at
bruge?
Mvh. Finn

Re: Hør nu lige her,

Det er din outlook der sender "emoicons". Slå skramlet fra, eller gør
det fornuftige og skrot outlook helt !

Re: Hør nu lige her,

Som nævnet andetsteds, så er det en fejlopsat OEQuoteFix der giver
problemet.

Finn:
Højre-klik på OEQuoteFix ikonet, vælg 'Show Dialog' og fjern V'et i
'Emoticons', så opfører den sig ordentligt.

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Hør nu lige her,

Nå, det er sådan de hedder.

Kommer det ikke af sig selv, når man siger "kun text" til nyhedsgrupper
?

Outlook er noget fanden har skabt !

Re: Hør nu lige her,
Hej Klaus

Nej, det er brugerne.

Mvh Max

Re: Hør nu lige her,

Jeg takker mange gange for hjælpen. Vil nødigt være kendt for at spamme
seriøse nyhedsgrupper sønder :-)
Mvh. Finn

Re: Hør nu lige her,

Tjo bum bum, kunne selvfølgeligt nøjes med den webbaserede udgave, men det
er jo svært at lave om på sine vaner..
Mvh. Finn

Re: Hør nu lige her,

Må jeg komme med et godt forslag til at ændre dine vaner med ?

Men en oldgammel Netscaper 4,51 på dansk og brug newsdelen derfra. Den
er suveræn i forhold til OE i næsten alt: Næste ulæste meddelelse får du
ved tryk på "n". Marker alle indlæg i en gruppe læst, tryk "g". Vil du
læse indlæg der refereres til i header er det blot at trykke på
talrækken øverst (mit indlæg til dig var nummer 11 i rækken). Ingen
virusfarer !

Jeg kan blive ved.