Hjælp søges

Dajeg leger en del med rørforstærkere i min sparsomme fritid, søger jeg et
diagram over en variabel strømforsyning (transistor basseret) til området
100 - 400 volt, 100 ma.
Helst kortslutnings sikret. Er der nogle der kan hjælpe?

Benny

Re: Hjælp søges
Hej Benny

http://www.geocities.com/tjacodesign/300vsup/300vsup.html

Mvh Max

Re: Hjælp søges
Hej Benny

Det vil forøvrigt være en rigtig god ide at du ikke genbrugte
dine overskrifter, noget kan nemt gå galt i newsreaderen,
denne her endte under dit indlæg fra den 21.

Forøvrigt er alle klar over du søger hjælp, så en lidt mere
sigende overskrift var måske også en god ide.

Re: Hjælp søges

Ved det godt. Det var et uheld.

Benny

Site Timeline