Hjælp mig, jeg har en pioneer sx 1280

, den er pE5% vE6%rksted og de kan
ikke lave den. Det er en del, der er gE5%et i stykker siger de, og de
kan ikke skaffe den. sE5% ville jeg hF8%re om der var nogle der kunne
hjE6%lp mig med det. delen hedder (pioneer ic pa 2001).. eller vis der
er en der har en  sx 1280 der ikke virker, men hvor (ic pa 2001)
virker, Vil jeg meget gerne kF8%be den,

Re: Hjælp mig, jeg har en pioneer sx 1280

En herlig gammel sag fra 1978, så der ikke noget at sige til at dit værksted
ikke kan skaffe reservedele.
Dit opslag hører til i en af markedsføringsgrupperne. Der er tilmed en
seperat gruppe til køb/salg af HIFI, så prøv i gruppen
dk.marked.privat.radio+hifi

Re: Hjælp mig, jeg har en pioneer sx 1280

Re: Hjælp mig, jeg har en pioneer sx 1280
snipped-for-privacy@gmail.com skriver:

ud til elektronikskrot...

Re: Hjælp mig, jeg har en pioneer sx 1280

Klaus - det er jo en SX1280.

(og fejlen var vistnok i tuneren)

--
Uffe