Hjælp med: Palm IIIx!!!

Hejsa allesammen.
Jeg har lige købt en (brugt) palm IIIx. Fik den pakket ud og nu skulle den
fandme have med tidligere ejers brændte cd, hvor han fortalte at der lå gode
opdateringer. Jeg fandt 3.33 og begyndte installationen. jeg gled
igennem..NÆSTEN. Ligepludselig begynder den at gå "matrix agtig". skriver
til køber at den går det og han svarer at jeg skal resette den. Går jeg så
og håber at det vil du...men nej..det gør den igen :/

Nogen der kan hjælpe mig?

//Ulykkelige PDA ejer Sebastian

Re: Hjælp med: Palm IIIx!!!
Hej Sebastian,

Sorry, dit indlæg er vist også gået "matrix agtig".

Du får en gratis ekstratur i trøstepræmie ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Lyder som om du har lagt en opdatering ind, der ikke er kompatibel med
din palm.. Måske en version til den nye dragonball, der ikke er
kompatibel med den gamle, der vist sidder i IIIx ?

Den burde kunne reddes, hvis du finder den rigtige version af palmos
til din palm og lægger den ind i stedet. Det kan du nok også stadigvæk
gøre, du skulle stadig kunne komme i "debug mode" og dermed være i
stand til at lægge en anden rom ind.

Hvis du med matrix agtig mener flimmer på skærmen, lyder det meget
sandsynligt, en af de ting der er nyt i Dragonball EZ, er dens LCD
kreds.

--

Mvh Per K. Hansen

Site Timeline