HJÆLP med diagram?

nogle der ved hvor jeg kan finde et diagram til en SONY STR DE475
(reseiver).
venstre højtaler kanal (eller hvad man nu kalder det) er sprunget eller den
giver pænt meget skrat... men et diagram kunne gjælpe en det :)

Mvh.
Martin

Re: HJÆLP med diagram?
Hej!

Et diagram vil næppe lede dig videre...

Hvad er symptomerne? Hvis kanalen virkeligt er "sprunget" vil du ikke kunne høre
skrat...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: HJÆLP med diagram?

Med den fejldiagnose gætter jeg på at et diagram ikek vil hjælpe meget
..... ;-)

Du har en komplet kanal lige ved siden af, mål på den, det gør livet
noget lettere.

Re: HJÆLP med diagram?
Hej!

Har du smugkigget i mit indlæg, eller laver du p*s med mig? :o)

Yep, det er også mit trick. Kein hexerei :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: HJÆLP med diagram?
hehe... samlede lortet igen og så virkede det... så det er jo nok bare en
løs forbindelse...

den

Site Timeline