Hjælp: lave Aux indgang på gammel blaupunkt radio?

Jeg har en gammel Blaupunkt radio med kassettebE5%nds afspiller.
Jeg har for tiden min MP3 afspiller koblet til den via et af de20%
konverteringsbE5%nd der findes, men jeg er ikke tilfreds med kvaliteten.
Er der nogle overkommelig mE5%de at hacke radioen pE5% sE5% man kan lave20%
"rigtig" aux indgang?
Jeg tE6%nkte pE5% eventuelt pE5% at slF8%jfe kassetten og sE5% koble MP320%
afspilleren mere direkte ind.
Jeg kunne naturligvis bare kF8%be en anden radio, men med den gamle20%
blaupunkt er jeg fri for at bekymre mig om indbrud i bilen pE5% den20%
konto.
Desuden er det en radio med seperat effektforstE6%rker under20%
passagersE6%det, sE5% jeg vil ogsE5% gerne vE6%re fri for trE6%kke nye20%
ledninger.

PE5% forhE5%nd tak for hjE6%lpen.

Mvh. Michael SF8%rensen

Re: Hjælp: lave Aux indgang på gammel blaupunkt radio?
Hej Michael

Det rigtige ville være at finde stedet hvor afspilleforstærkeren ender
og så koble MP3 signalet ind der istedet.