hjælp .jeg har enn bærbar som skal ha skiftet batt

Der er tale om 8 stk battceller der er på 1,85 volt som jeg selv vil
skifte,hvilket der gerne skulle give en volt tilsammen på 14,8
er der nogle der ved hvor man kan få disse battrier henne ville jeg blive glad
for links eller andet.

Re: hjælp .jeg har enn bærbar som skal ha skiftet batt
En eller anden skrev

Jeg vil tro at fabrikat og typenummer på den slævbar ville
være nyttigt her.

Mvh Max

Re: hjælp .jeg har enn bærbar som skal ha skiftet batt
For nogle år siden i ca 95 a da Ericsson havde en model som hed 174 eller
noget i den stil, brugte jeg de gamle battericeller som sad i disse
mobiltelefoner til min bærbare CD maskine med det resultat at batteriskuffen
smeltede fordi der var for stor spænding på cellerne, der typisk lå på ca
1,8-1,84 volt hvor det normalt ville være 1,2-1,3 volt så prøv nogle
mobiltelefonbatterier hvor man brugte alm størelse celler
held og lykke
MVH René

Re: hjælp .jeg har enn bærbar som skal ha skiftet batt
skifte,hvilket der gerne skulle give en volt tilsammen på 14,8
for links eller andet.

www.batterier.dk

Kan du ikke finde, hvad du skal bruge, mailer du til dem.
Men fortæl alt om din PC, så er det lidt lettere at hjælpe dig.

det er Modelbane Europas hjemmeside