Hjælp! Eagle 4.11

Er der en venlig sjæl der kan forklare mig:: 1. Hvordan flyttes et helt
diagram på en side?
2. Hvordan koieres en del af et andet diagram til ny side?
Jeg har forsøgt at gruppere, derefter at kopiere  henholdsvis move. Men uden
resultat.
Eagle er sikkert godt nok, men besværligt at arbejde med.

På forhånd tak for svaret

M.v.h.

Børge

Re: Hjælp! Eagle 4.11
On Sat, 22 May 2004 12:50:09 +0200, "Børge Larsen"

Inden for samme side?
Det er bare at groupe dem sammen, og så move gruppen (med et
højreklik).

Du skal bruge Cut i stedet for Copy. Det virker lidt ulogisk, men Cut
fjerner ikke det, der bliver cuttet.

Tja, det er bare et vanespørgsmål. Den har sine egne måder at gøre
visse ting på, men når først man kan det så kører det bare.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Re: Hjælp! Eagle 4.11
Hej!

Tak for hjælpen, ja nu kan jeg fkytte, men jeg kan fortsat ikke kopiere fra
en tegning til en anden. Et råd???

På forhånd tak.

uden

Re: Hjælp! Eagle 4.11
On Sat, 22 May 2004 14:40:24 +0200, "Børge Larsen"

Jo da. Først laver du en Group'er du komponenterne sammen. Så bruger
du Cut på gruppen, og så kan du skifte side og bruge Paste.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen