Hjælp DAP Radio

Nok ikke den rigtige Gruppe.
Men her er flest af de få kloge

Jeg kan ikke modtage DAP radio her i Horsens Centrum
Jeg ved at en ny kraftig sender i Brædstrup er begyndt at sende.
Får måtte jeg pejle mig ind på Klejs senderen ved Vejle Fjord
Men hvad er DAP frekvensen for Brædstrup senderen ?
Så vil jeg ændre den på min radio og prøve at scanne båndet igennnem

Mvh Morten

Re: Hjælp DAP Radio

Ifølge http://www.dabradio.dk/ kommer der en Horsens sender i starten af
2007, min bror
som bor på Gasvej kan heller ikke høre dab radio endnu :-)

Finn

Re: Hjælp DAP Radio

Hvad er en DAP-radio ?

Kim Larsen

Re: Hjælp DAP Radio

Digital Audio Proadcasting :-)

Bo //

Re: Hjælp DAP Radio

Nåh ja :-)

Kim Larsen

Re: Hjælp DAP Radio

Nej, det er sikkert noget nyt fra Apple.

Digital Audio Pod-casting :)

Re: Hjælp DAP Radio

Et dap er sådan et man får på siden af hovedet når man forsøger at røre
den på et interessant sted :-)

--
Morten Dybdal
Humanum Ergo Errare

Re: Hjælp DAP Radio

:-)

Kim Larsen

Re: Hjælp DAP Radio

DAP = Digital Audio Player.

Se
http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?Acronym=dap&Find=find&string=exact

eller nærmere

http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_audio_player

En ganske almindeligt anvendt fællesbetegnelse for små mp3-afspillere
og deslige.

Men man skal nok købe en Microsoft Zune e.l. hvis man ønsker at
modtage sin musik trådløst.

Eller snakker vi om noget helt andet? :)

Mvh

JB

Re: Hjælp DAP Radio

-ja. Digital Audio Broadcasting. spm gik på radiodækning i Horsens og omegn.

http://www.dabradio.dk /

Bo //

Re: Hjælp DAP Radio

Jeg håber vi er enige om at den lille smiley indikerede
at det var et retorisk spørgsmål.

/JB

Re: Hjælp DAP Radio

 > Jeg håber vi er enige om at den lille smiley indikerede
 > at det var et retorisk spørgsmål.

oops, jeg kvitterer med et citat af Piet Hein:

Den der kun ta'r spøg for spøg og alvor kun alvorligt
han har fattet begge dele gårligt.

Bo //
-- med godt humør og håndgemæng

Re: Hjælp DAP Radio
Hej Bo

Det har Piet Hein så til gengæld aldrig sagt :)

Mvh Max

Re: Hjælp DAP Radio

Hvis du renser det for småfejl, så går den vel

http://www.temanyt.dk/sw8623.asp
http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22den+der+kun+tager+sp%C3%B8g+for+sp%C3%B8g%22+piet+hein&btnG=S%C3%B8g&meta =

-vi ved at være lidt off-topic :-)

Bo //

Re: Hjælp DAP Radio
Kan Piet Hein så eventuelt have hørt det. (grineli)

Hvorfor kan en DVB egentlig ikke modtage DAB, og kommer der nogensinde radio
til DVB.
Bare lige når vi er ved det, og de kloge er vågnet.

Kurt

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22den+der+kun+tager+sp%C3%B8g+for+sp%C3%B8g%22+piet+hein&btnG=S%C3%B8g&meta =