Hjælp DAP Radio

Nok ikke den rigtige Gruppe. Men her er flest af de få kloge

Jeg kan ikke modtage DAP radio her i Horsens Centrum Jeg ved at en ny kraftig sender i Brædstrup er begyndt at sende. Får måtte jeg pejle mig ind på Klejs senderen ved Vejle Fjord Men hvad er DAP frekvensen for Brædstrup senderen ? Så vil jeg ændre den på min radio og prøve at scanne båndet igennnem

Mvh Morten

Reply to
Boogie

"Boogie" skrev i en meddelelse news:45a02ace$0$143$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Ifølge

kommer der en Horsens sender i starten af

2007, min bror som bor på Gasvej kan heller ikke høre dab radio endnu :-)

Finn

Reply to
F.Hansen

"Boogie" skrev i en meddelelse news:45a02ace$0$143$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Hvad er en DAP-radio ?

--
Med venlig hilsen
Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com
Reply to
Kim Larsen

Digital Audio Proadcasting :-)

Nåh ja :-)

--
Med venlig hilsen
Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com
Reply to
Kim Larsen

Nej, det er sikkert noget nyt fra Apple.

Digital Audio Pod-casting :)

Reply to
Jesper F Christensen

Et dap er sådan et man får på siden af hovedet når man forsøger at røre den på et interessant sted :-)

--
Morten Dybdal
Humanum Ergo Errare

:-)

--
Med venlig hilsen
Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com
Reply to
Kim Larsen

DAP = Digital Audio Player.

Se

eller nærmere

En ganske almindeligt anvendt fællesbetegnelse for små mp3-afspillere og deslige.

Men man skal nok købe en Microsoft Zune e.l. hvis man ønsker at modtage sin musik trådløst.

Eller snakker vi om noget helt andet? :)

Mvh

JB

Reply to
Joergen Bech

-ja. Digital Audio Broadcasting. spm gik på radiodækning i Horsens og omegn.

Jeg håber vi er enige om at den lille smiley indikerede at det var et retorisk spørgsmål.

/JB

Reply to
Joergen Bech

oops, jeg kvitterer med et citat af Piet Hein:

Den der kun ta'r spøg for spøg og alvor kun alvorligt han har fattet begge dele gårligt.

Bo //

-- med godt humør og håndgemæng

Hej Bo

Det har Piet Hein så til gengæld aldrig sagt :)

Hvis du renser det for småfejl, så går den vel

-vi ved at være lidt off-topic :-)

Kan Piet Hein så eventuelt have hørt det. (grineli)

Hvorfor kan en DVB egentlig ikke modtage DAB, og kommer der nogensinde radio til DVB. Bare lige når vi er ved det, og de kloge er vågnet.

Kurt

"Bo Bjerre" skrev i en meddelelse news:45a3b426$0$4173$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

Solid Ground