Hjælp B&O LX5000

Er der nogen der kender denne fejl:

Når TVet søger en kanal (og finder den) tuner den ind på en frekvens der er
1 - 3 MHz for høj. Taster man den rigtige frekvens, trækker AFCen det
alligevel op på en for høj frekvens.
Der er også et andet symptom, som måske ikke har noget med ovenst. at gøre:
Når der ikke er signal på (sne) river teksten i menuerne ud, så de ikke kan
læses - det sker ikke på et andet B&O med samme chassis.

På forhånd tak
BJ

Re: Hjælp B&O LX5000
Hej!

Personligt ville jeg forsøge med at skifte tuneren. Har ihvertfald set
rullende OSD-fejl med defekt tuner, og det andet problem lugter også
lidt derhen af.

Meld ud med resultatet.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hjælp B&O LX5000
Tak for tippet Kim. Det prøver jeg.
Jeg mailer dig, når jeg kender resultatet.
Mvh. Bent Jørgensen

PS. Du her vel ikke også en kommentar til

Re: Hjælp B&O LX5000
Hej!

Nej, du skal skrive i gruppen, så andre kan bruge svaret til noget.

Næh, kan ikke følge sådan et link. I hvilken gruppe er det og hvad er emnet?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hjælp B&O LX5000

dk.teknik.tv+video - "spøgelser på et pana tv"

Re: Hjælp B&O LX5000

.

Du har ret ! Jeg vender tilbage til gruppen.
Hvilket iøvrigt får mig tl at tænke, at der "burde" findes en database over
kendte fejl. En opgave for en entusiastisk/energisk bruger af gruppen?

Mvh. Bent

PS. Jeg ser at Klaus allerede har hjulpet med linket.

Re: Hjælp B&O LX5000
Hej!

Den tid er desværre forbi. Nu lever det kun i hukommelsen på de gamle
rotter ;-)

Jep. Har dog ingen bud på et fiks.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hjælp B&O LX5000

Jeg skiftede hele modulet og kanalsøgning/tuning er nu ok.  Imidlertid er
OSD nu altid væltet, så det er ulæseligt.

Mvh. Bent

Site Timeline