HJÆLP

Hjælp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg sidder med 2 laser rør som jeg mangler datablad på, så jeg ville hører
om der er nogle der kan hjælpe mig med at finde dem

Der er tale om:

Siemens
LGR 7624
Q4002-K7624 og serie nummer 6075

Og den anden

Siemens
LGR 7647
Q4002-K7647 og serienummer 004613

MVH

Lars Rasch

Re: HJÆLP
Hej!

Du kan godt se, at emnet "HJÆLP" ikke ligefrem er beskrivende, ikke?

Kan du ikke lave et fornuftigt emne-valg i fremtiden, så man også kan bruge
indlæggene til noget hvis man søger tilbage i gruppen?

Pft!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: HJÆLP

bruge

Nu synes jeg, du har jagtet manden i mindst to grupper. Hvad med at hjælpe i
stedet. Det er altid nemt at kritisere andre. Jeg kunne så spørge, hvor han
så skal henvende sig. Man bliver jo helt bange.

Hilsen   Erling

Re: HJÆLP
Hej!

Well, nu synes jeg faktisk selv jeg har bedt ham ganske pænt om at finde et
bedre subj. Hvor præcis "jager" jeg manden?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: HJÆLP
Hejsa

Han har fået hjælp i 2 grupper, han er ikke blevet jagtet.

Han hjalp med en af de ting der var problemet.

Hvis du nu læste svaret, istedet for at jagte Kim, så er stedet _her_ det
rigtige, men måden at spørge på er ikke.. Jeg gider normalt ikke læse et
indlæg hvor der kun står "hjælp" i subject, for det er da totalt
intetsigende, dog kan jeg finde på det når der er kommet svar dertil.

Bøøøh.

/Hauge

Re: HJÆLP

Ok, - Jeg tror nok, jeg har forstået, suk.

Hilsen   Erling

Re: HJÆLP

Det er meget nemt: Her i gruppen - og med en passende overskrift.

Jeg synes også at den slags intetsigende overskrifter er p*sse irriterende
og svarer kun yderst sjældent på dem af netop samme årsag. Tænk hvis alle
indlæg havde overkrifter som "HJÆLP", "HASTER", "ÅH NEJ" osv.

Altså, laver folk en sigende overskrift er chancen for at få hjælp væsentlig
forøget..

Mvh
Morten

Re: HJÆLP

væsentlig
 Jeg er helt enig, men det må være nok en fortæller ham det. Ingen grund til
at i kører løs med mere netikette, i spilder båndbredde og server plads.
Hilsen Erik

Re: HJÆLP

Undskyld.

Kunne ikke gøre for at min TDC forbindelse gjorde at jeg ikke kunne se de
andre indlæg inden jeg skrev mit.

Mvh
Morten

Re: HJÆLP

Jæps, det er også sket.

Er der nogen der kører videre? Vi forklarer bare det der åbenbart er så
svært for nogen at forstå.

FUT: dk.admin.netikette hvilket betyder at svar til dette indlæg kan ses
der, da denne gruppe ikke er egnet til netikettesnak.

/Hauge

Re: HJÆLP

så søger du da bare på hjælp hvor svært kan det være.

Site Timeline