Hjælp...

Jeg har noget her fra et B&O tv som jeg skal skifte men ved ikke hvad det er
helt nøjagtig.. håber nogle kan hjælpe mig.

På toppen står der: FRAKO EPJ 1000-40 W3

Den er guldfarvet har to ben plus og minus, den er 2 cm høj og cylinder
formet.

Hå¨ber i kan hjælpe...

Jeg har taget den ud fordi den er begyndt at slå gnister :(

Re: Hjælp...
er

Frako.... hmm! - Lyder unægteligt som en elektrolytkondensator...

Hmm! - Jeg gætter stadig på et lyt! ;-)
Måske endda een på 1000uF/40V?... men det er bare et rent gæt... jeg kender
ikke specielt meget til Frakos typebetegnelser...

Hilsen
Lars

Re: Hjælp...
Hvor kan man købe sådan en henne når man bor i Holstebro, Jylland
det
kender

Re: Hjælp...

Måske i Århus?
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Husk at tage stumpen med ned i forretningen.

Det er forøvrigt ikke sikkert det løser problemet, at skifte stumpen, der
kan være en anden årsag til gnisterne.

Re: Hjælp...
Ja det ved jeg... men hvis man nu er heldig :) ellers må jeg have et nyt
tv..

Re: Hjælp...
Hey...

B&O Fabrikken ligger da kun en 50 km fra dig ikke ????

Du må da kende nogle ??

--
Mvh Kasper

Re: Hjælp...
Jo den ligger 15 km fra mig men kender ikke nogle der arbejder der mere :(
hvad

Re: Hjælp...
Den sidder i et MX 3000 og det passer meget godt men ser ud som om gnisten
hopper fra kondensatoren til linietrafoen...

Men hvor finder man en linietrafon???
Og ken det betale sig at lave :)
:(
jeg