Hjælp...

Jeg har noget her fra et B&O tv som jeg skal skifte men ved ikke hvad det er helt nøjagtig.. håber nogle kan hjælpe mig.

På toppen står der: FRAKO EPJ 1000-40 W3

Den er guldfarvet har to ben plus og minus, den er 2 cm høj og cylinder formet.

Hå¨ber i kan hjælpe...

Jeg har taget den ud fordi den er begyndt at slå gnister :(

Reply to
Bong

er

Frako.... hmm! - Lyder unægteligt som en elektrolytkondensator...

Hmm! - Jeg gætter stadig på et lyt! ;-) Måske endda een på 1000uF/40V?... men det er bare et rent gæt... jeg kender ikke specielt meget til Frakos typebetegnelser...

Hilsen Lars

Reply to
Lars T. Thomsen

Hvor kan man købe sådan en henne når man bor i Holstebro, Jylland "Lars T. Thomsen" skrev i en meddelelse news:bid2ud$i3i$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

det

kender

Reply to
Bong

Måske i Århus?

Husk at tage stumpen med ned i forretningen.

Det er forøvrigt ikke sikkert det løser problemet, at skifte stumpen, der kan være en anden årsag til gnisterne.

Reply to
HKJ

Hey...

B&O Fabrikken ligger da kun en 50 km fra dig ikke ????

Du må da kende nogle ??

-- Mvh Kasper

cylinder

Reply to
Kasper

Ja det ved jeg... men hvis man nu er heldig :) ellers må jeg have et nyt tv.. "HKJ" skrev i en meddelelse news:bid8ra$31dt$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

Reply to
Bong

Jo den ligger 15 km fra mig men kender ikke nogle der arbejder der mere :( "Kasper" skrev i en meddelelse news:3f4a3dd8$0$5181$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

hvad

Reply to
Bong

Den sidder i et MX 3000 og det passer meget godt men ser ud som om gnisten hopper fra kondensatoren til linietrafoen...

Men hvor finder man en linietrafon??? Og ken det betale sig at lave :) "Lars Arup" skrev i en meddelelse news:3f4a91c7$0$21666$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

:(

jeg

Reply to