Hjæææælp, der er vel ikke en af jer som har nogen DS1337S i skuffen ? de vil sælge/bytte med ???

Hejsa, Jeg står og mangler nogen DS1337 fra Maxim/Dallas, i 8/SOIC udgaven ??? nogen som ligger inde med nogen i overskud, da Maxim har en leveringstid på 2 uger :( *snøft* det er lang tid at vente... og jeg har samlet resten på printet, og ser til min skræk min egen skuffe er tømt :(

Jeg har et stort udvalg i PIC kredse, helt op til de to store PIC18F6720 og PIC18F8720, som jeg med glæde bytter lidt med. Ellers er der 3 stks. RF Tranciver blokke som er i overskud, hvis det er ok at bytte med :) ellers bare spørg løs om hvad jeg har i skuffen som jeg gerne vil bytte med for DS1337S kredse.

--
VH
Lars Molnit

Moller skriver:

news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej ??