Hjæææælp, der er vel ikke en af jer som har nogen DS1337S i skuffen ? de vil sælge/bytte med ???

Hejsa,
    Jeg står og mangler nogen DS1337 fra Maxim/Dallas, i 8/SOIC udgaven ???
nogen som ligger inde med nogen i overskud, da Maxim har en leveringstid
på 2 uger :( *snøft* det er lang tid at vente... og jeg har samlet
resten på printet, og ser til min skræk min egen skuffe er tømt :(

    Jeg har et stort udvalg i PIC kredse, helt op til de to store
PIC18F6720 og PIC18F8720, som jeg med glæde bytter lidt med. Ellers er
der 3 stks. RF Tranciver blokke som er i overskud, hvis det er ok at
bytte med :) ellers bare spørg løs om hvad jeg har i skuffen som jeg
gerne vil bytte med for DS1337S kredse.

--
VH
Lars Molnit

news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej ??