Hj, Okipage med papircrash.

Eit A5 ark har crascha, og gjemmer seg i trommelenheten. Eg har forsøkt å
demontera for å nå papiret, men eg skjønner st framgangsmåten er feil.

Etterlyser grei framgangsmåte for å ta ut papiret.

HM

Re: Hj, Okipage med papircrash.

Denne gruppe handler om elektronik, ikke paperjam i printere

prøv i en EDB hardware gruppe

Bo //

Re: Hj, Okipage med papircrash.

Hvilken Okipage?

Re: Hj, Okipage med papircrash.

Okipage 12i/n

HM

Re: Hj, Okipage med papircrash.
forsøkt

Hvis du ikke kan nå papiret fra for- eller bagsiden af fuseren når låget er
åbnet, så må du have løsnet eller fjernet fuseren.
Fuseren sidder med 4 sorte skruer.
Men for at få den helt ud skal du have afmonteret cover, låg og  evt.
frontpanelet.
Der er et par ting der kan drille undervejs, så hvis du ikke er fiks på
fingrene så lad en fagmand gøre det.

venligst
Tom

Re: Hj, Okipage med papircrash.

er
Eg tenkte meg det. Eg trur eg ser kva 4 skruer det gjeld. Eg forsøker. Du
veit, avstandane ute ilandet er større en i meir sentrale deler.

Takk.

HM

Re: Hj, Okipage med papircrash.

forsøkt

Mener du trommel eller fuser? Trommelen sitter foran og fuseren sitter bak.

/Per W.

Re: Hj, Okipage med papircrash.

feil.
bak.
Det er nok fuseren det gjeld.

HM

Re: Hj, Okipage med papircrash.

Da gjør du som tomov skrev. Det er veldig enkelt og du skal ha en god del
tommeltotter hvis du ikke klarer det.

/Per W.

Site Timeline