High Fidelity HF8410

Jeg har i nogle kasser med elektronik oprydning stødt på to print som synes
at være nogle forstærkere

Printene er mærkes med High Fidelity og nummeret 8410

Printene kunne godt være fra 1984.

Der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med beskrivelse og
komponentplacering,  jeg kunne godt tænke mig at lave forstærkerne færdige.

Jan Larsen

Re: High Fidelity HF8410

Ah ja, den kaskodekoblede effektforstærker. Byggebeskrivelsen var i High
Fidelity 10 og 11 fra 1984. Jeg byggede den også, og den var egentlig
udemærket.

MVH
Bo Holmqvist

Min email: fjern det kinesiske islæt ;-)

Et site for N-folk: www.jernhesten.dk
1:1 billeder fra mine ture:
http://www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm

Re: High Fidelity HF8410
dejlig maskine var i bladet i 1984 nr 10+11

hvis du opfører dig pænt kunne jeg lokkes til at scanne artiklerne til dig

synes
færdige.

Re: High Fidelity HF8410
Hej Leif

Jeg håber da at jeg kan finde ud af at opføre mig ordentligt. Må jeg vende
tilbage senere ??

Der er allerede én der har meldt sig under fanerne til at scanne dem, og det
er jo dumt at flere skal gøre det.

Jan