Hertz fødselsdag

Har man bemærket at Google fejre Hertz's fødselsdag i dag ?

Max

Re: Hertz fødselsdag

Åh, det er det detder forskelligtfarvede kurveflimmer betyder?

De kunne nu godt have lavet nogle ordentlige sinuskurver.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Hertz fødselsdag

Når google fejrer eet eller andet, kan man klikke på deres
"flimmer-logo", og så kommer man i kontakt med forklaringen.

Bo //

Re: Hertz fødselsdag

Bare hold musen over der hvor deres logo normalt er, så kommer en kort
forklaring.

--
Uffe Bærentsen

Re: Hertz fødselsdag

Det gør man jo kun hvis man tror der er noget interessant at se. Det
havde jeg ikke forestillet mig om de ubehjælpsomme flimmerkurver.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Site Timeline