Herstal VET70T forsyning (TR?)

Hej.

Jeg har haft gang i at lave en Herstal "VET70T" forsyning og har af en
eller anden grund haft de 2 switch transistor ude. Det handler om Q1
og Q2. Har imellem tiden skiftet arbejdsplads og har ingen ide om hvor
jeg har smidt dem :-(

Er her evt. nogen der kan E5%bne deres forsyning eller har en til at
ligge skilt der kan fortE6%lle mig hvad transistor der skal bruges.

PE5% forhE5%nd tak

Re: Herstal VET70T forsyning (TR?)
Vær glad for den ikke virker

Smidt lortet ud , nu du har chancen

[...]

Er her evt. nogen der kan åbne deres forsyning eller har en til at
ligge skilt der kan fortælle mig hvad transistor der skal bruges.

På forhånd tak

Site Timeline