Herstal Touch blinker

Hey med jer

Nu har s=F8gt lidt rundt p=E5 nettet for at finde en logisk forklaring p=E5 f=E6nomenet.

inde p=E5 selvet.dk mente de at det nok var sp=F8gelser eller "klumper" i str=F8mmen, andre steder havde vejret betydning.

s=E5 nu t=E6nker jeg ville s=F8ge et svar hos folk der reel viden omkring emnet.

problemet best=E5r som sagt i at mine to halogen p=E6rer fra herstal st=E5r og blinker i forskellige tempo og det er meget sjovt til fest, men ellers ret stresset at v=E6re vidne til.

er der nogen umiddelbar l=F8sning p=E5 problemet kan man bytte om p=E5 ledninger eller

de to p=E6rer er tilsluttet en trafo selvf=F8lgelig og man kan ved ber=F8ring p=E5 ledningen d=E6mpe op og ned, slukke t=E6nde osv....der sidd= er en lille justering af touch f=F8lsomheden p=E5 trafo'en, men denne har ikke stor funktion, frekvensen i blinkene =E6ndrer sig lidt, men det er det.

h=E5ber i kan hj=E6lpe mig, da jeg ellers m=E5 smide lortet ud..

p=E5 forh=E5nd tak

_/Rasmus

Reply to
Rasmus

"Rasmus" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@w19g2000yqk.googlegroups.com... Hey med jer

Nu har søgt lidt rundt på nettet for at finde en logisk forklaring på fænomenet.

inde på selvet.dk mente de at det nok var spøgelser eller "klumper" i strømmen, andre steder havde vejret betydning.

så nu tænker jeg ville søge et svar hos folk der reel viden omkring emnet.

problemet består som sagt i at mine to halogen pærer fra herstal står og blinker i forskellige tempo og det er meget sjovt til fest, men ellers ret stresset at være vidne til.

er der nogen umiddelbar løsning på problemet kan man bytte om på ledninger eller

de to pærer er tilsluttet en trafo selvfølgelig og man kan ved berøring på ledningen dæmpe op og ned, slukke tænde osv....der sidder en lille justering af touch følsomheden på trafo'en, men denne har ikke stor funktion, frekvensen i blinkene ændrer sig lidt, men det er det.

håber i kan hjælpe mig, da jeg ellers må smide lortet ud..

på forhånd tak

mvh JBH

Reply to
JBH

Rasmus skriver:

Altså startede du med at søge steder hvor folk trpor på spøgelser :-)

Tjek min hjemmeside og kom gerne med feedback. Jeg tror at du har en defekt kondesator.......

Hejsa,

--

så nu tænker jeg ville søge et svar hos folk der reel viden omkring emnet.

--

Jeg tilslutter mig 113% til koret: Defekt kondensator, ca. 2kr i indkøb.

/Claus

Reply to
Claus