Help! Sony VCR

Er der nogen der ved hvad service-kit´et til Sony Video indeholder?

Det hedder;

Capacitor Kit - A-6759-574-a

Det er til rep. af en sony video model SLV-777NC. Den er gal med
strømforsyningen.

Måske jeg bare skulle skifte samtlige lyttter?

Re: Help! Sony VCR
Hej!

100% enig. Glem kittet og køb lytterne selv...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: Help! Sony VCR
On Thu, 08 Jul 2004 16:03:54 +0200, Kim Voss Schrader

Jaeh. Men kittet koster kun 140.-, og så passer stumperne i rent
mekanisk. Det kan være svært at finde de rigtige lytter hos en
løsdelspusher.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Help! Sony VCR

Tak for svarene gutter. Men det jo søgte var mere specifikt hvad kit´tet
indeholdt

Jeg kan godt skiftet alle lytter, men det er meget arbejde hvis kit´tet nu
indeholdte noget transistor osv. der også squ skiftes.

Har desværrer heller ikke noget diagram over den power supply

Re: Help! Sony VCR
Hej!

Jeg er frisk på lidt trial and error hvis jeg kan spare 130,-....!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Site Timeline