Hej i 4 overthere

Vil lige fortelle at vi fik en skøn og velskabt dreng fredag 6/2-04 kl.

21.14 vægt 2155 g længde 47 cm. føt på kolding sygehus en del fortidlig men både JR. Mor har det tiptop han skulle ikke have hjælp klare sig selv bare i total mini format ;-)

Vi snakkes For H&M En stolt far, det er bare surt at jeg nu ligger i sengen med 39.4 i feber så jeg kan ikke komme ned at se dem ;-( men jeg fik da fødslen med ;-)

Reply to
Henrik Nielsen