hdd optager

hej jeg har en sony hdd optager den har indbygget tuner og jeg har kunnet se
dr hd og dr k osv. men kan ligepludselig ikke længere har prøvet at søge
efter kanaler den kan godt finde dem men der er intet signal
nogen ideer??

--

Daniel Hasse Hagen Hansen
Alias: D3H

Re: hdd optager

1. dk.teknik.tv+video.

2. Er det hemmeligt hvad det er for en optager?

3. Er det hemmeligt, hvordan du modtager dit signal (kabeltv, antenne
etc)

Re: hdd optager
Hej Klaus

Er du ikke tankelæser og synsk ?

Max

Re: hdd optager

Det kan ikke passe, hvad du skriver. Sony har ingen HDD-recordere med
MPEG4-tuner og da DR HD udelukkende sendes digitalt med MPEG4, så
har recorderens tuner aldrig kunne modtage denne. Det gælder uanset om man
ser tv med egen antenne eller via kabel-tv. Via kabel-tv sendes alt digitalt
i øvrigt typisk som DVB-C, som recorderen heller ikke kan modtage.
DR K sendes via antenne som DVB-T MPEG4. Hvis recorderen har DVB-T tuner vil den
kunne finde kanalen men ikke vise den, da den mangler MPEG4.

Re: hdd optager
hov undskyld den hedder RDR-HXD995 jeg modtager gennem egen antenne

Re: hdd optager

SÅ har du aldrig kunnet se hverken K, Ramasjang, eller HD via den.

Re: hdd optager
nej nu du siger det så tror jeg den fik signalet gennem tv'et

Re: hdd optager
har i nogen forslag til hvilken mans så skal skaffe sig ?? gerne en man kan
få optagelserne ud af via USB

Re: hdd optager

dk.teknik.tv+video

dk.teknik.tv+video