Haukka 3000

Jeg har oliefyr i min bil....og kan starte det med en "timer"  (TP5)
eller en fjernbetjening ku man vel kalde den...men den rækker kuns 600
mtr...og det er jo ikke ret fix når der er 90 km fra mit job..til
pendlerpladsen hvor bilen holder og venter....Jeg har anskaffet mig en
Haukka 3000...sådan en alarmting som også kan bruges til at starte
forskellige elektriske apparater med.....som f.eks en varmer i en
båd..eller en lænsepumpe..eller en elradiator i sommerhuset....der er
frit valg om det er 230V eller 12V...
Men jeg kan skisme ikke selv finde ud af at arbejde med elektronik..
Har vi een her i gruppen som ved noget om den slags ting??
Og som vil påtage sig opgaven..måske??
Start og stop af alarmer og div ting gøres via GSM...

MVH
Henrik H

Re: Haukka 3000

Jeg har ret stor erfaring med "fjernstyring" via GSM, så hvis du er i det
jyske kan du jo droppe en mail.......

Martin

Re: Haukka 3000

Måske skulle du tage den store løsning med en GPS/SMS-alarm, så kan du
fjernstyre motorvarmeren og motoren (men det må man ikke) via SMS, og du kan
få en SMS hvis bilen flytter sig fra pendlerpladsen uden dig.

Det lykkedes mig desværre ikke at google mig til dem, men jeg ved de findes
færdige.

Leif

Re: Haukka 3000

Prøv at google ind forbi dantrack .com
De har den store "forkromede" løsning, 3 indgange, 3 udgange, fencealarm, 2
stk temp. alarm osv.....

Martin

Site Timeline