har vi flyttet spg. vedr. rep. af tv

HEjsa

Har vi flyttet alle spørgsmålene vedr. tv til denne gruppe?
Hvis ja, så har jeg lidt problemer med 2 stk.

1. MX2000, HSP+diverse komp. er skiftet. Højspændingen starter ikke op, men
der er lys i displayet.

2. MX1500, problemer med vertk. afbøjning, omloddet alle de kritiske punkter
(på nær R3622 da jeg ikke kan finde den). Nogle ideer?

/Claus

Re: har vi flyttet spg. vedr. rep. af tv
On Thu, 26 Aug 2004 18:32:29 +0200, "Claus & Lene, Ålborg"

Nej mon dog.

TEA 2026, forudsat at du allerede har checket at der er
forsyningsspænding til H-BU

Lytter, en masse.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: har vi flyttet spg. vedr. rep. af tv

Mener du BU508?

I området omkring ledningerne fra afbøjningsspolen?

/Claus

Re: har vi flyttet spg. vedr. rep. af tv
Hejsa

Nej, de hører faktisk til i dk.teknik.tv+video hvilket står i den gruppes
fundats, det er kun nogle få stykker, der mener det hører til her..

FUT: dk.admin.netikette

Mvh Hauge

Site Timeline