Har nogle prøvet

Hejsa

Er der nogle her der har prøvet at bygge følgende og fået det til at virke
??? http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html

På forhånd TAK

Mvh. Michael

Re: Har nogle prøvet

Så vidt jeg husker har det flere gange være oppe i dk.fritid.bil, så prøv
eventuelt groups.google.com...

MVH
  Thomas

Re: Har nogle prøvet

Det kan du bare regne med!!
Jeg ved efterhånden en del om lige det sprøjt. Det virker fremragende. Hvis
ledningsnettet ikke er gennemfusket helt anarkistiskt er det plugnplay meget
langt hen af vejen. Og læser du manualen, så kan du selv trimme din bil, via
en pc.

Jeg samlede den allerførste (der virkede!) for snart 2 år siden, og trods en
monsterstor fuglerede, så kører den faktisk i en bil idag, hvor usandsynligt
grimt det end er.

Jeg har samlet nogle stykker af dem for folk der ikke selv havde modet på at
svinge kolben, og har været med til at bygge det på en hammersjov GSI Turbo.
Den kørte vi ind på ca. 2timer på landevejen, hvis vi ser bort fra et par
fejl40.

Der mindst 9 i DK der kører med systemet nu, og ihvertfald 6 mere på vej.
Bla kan nævnes golfII 1,8cl, med 198bhp på hjulene og 14,5km/l i snitforbrug
ved alm. kørsel. Rover V8 m. blower, Volvo 240Turbo, Volvo 760, Ritmo, m.
croma IE turbo maskine, osv osv.

Du kan evt maile mig direkte for mere info.

Mvh
Henrik

Re: Har nogle prøvet
Hejsa

har du selv lavet print, eller har du købt det som byggesæt.?

Mvh Jens

virke
Hvis
meget
via
en
usandsynligt
at
Turbo.
snitforbrug

Re: Har nogle prøvet

Jeg har selv kæmpet mig igennem at lave printet, men jeg kender da nogle
stykker som har købt det som kit, og det er lige til at gå til.

Henrik

Site Timeline